کتابخانه امام خمینی یزد

مطالعه کتاب مطالعه زندگی

کتابخانه امام خمینی یزد

مطالعه کتاب مطالعه زندگی

نویسندگان

آخرین پیامبر خود را بیشتر بشناسید

لیدا عنایتی | دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ق.ظ

به مناسبت ماه مبارک ربیع الاول و نزدیک شدن به ولادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و اله خوب است این پیامبر عظیم الشان را بهتر و بیشتر بشناسیم.

دوکتاب محمد پیغمبری که ازنو باید شناخت و فروغ ابدیت از کتب  موجود در این کتابخانه می باشد که شما عزیزان را به مطالعه آن دعوت می نمایم .

 

کتاب محمد پیغمبری که باید ازنو شناخت نوشته نویسنده رومانیایی کنستانتین ویرژیل گئورگیو و ترجمه ذبیح‌الله منصوری است. . نویسنده سیره پیامبر (ص) را به صورت علمی و تحقیقی مورد بحث و بررسی قرار داده به طوری که شخصیت جدید برجسته ای به پیغمبر اسلام و مسلمانان صدر اسلام داده یکی از خصوصیات این کتاب آن است که به صورت ساده و روان مطالب را آورده که برای خواننده بسیار شیرین است به طوری که از خواندن ملول و خسته نمی شود.

کتاب فروغ ابدیت نوشته آیت الله جعفر سبحانی است که با قلمی روان و گویا ، وقایع مهم واساسی زندگی پیامبر اسلام (ص) را از اساسی ترین مدارک تاریخی اسلام نقل کرده وبه  تجزیه و تحلیل آنها نشسته و ایرادها و شبهه های موجود را با دلایل قوی جواب داده است . این اثر ،زندگانی پیامبر اعظم (ص)را از بدو تولد تا رحلتش را از منابع معتبر اسلامی ، جستجو کرده و مورد بررسی قرار داده است .



  • لیدا عنایتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی