کتابخانه امام خمینی یزد

مطالعه کتاب مطالعه زندگی

کتابخانه امام خمینی یزد

مطالعه کتاب مطالعه زندگی

نویسندگان

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

معرفی کتاب مردی بالای صلیب

لیدا عنایتی | دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹ ق.ظ

رمانی که می خواهم برای شما معرفی کنم اثری است از نویسنده ی بزرگ فنلاندی  میکا والتاری بد نیست کمی از این نویسنده بدانیم :

میکا والتاری درشهر هلسینگی در یک خانواده متوسط به دنبا آمد ودر دانشگاه هلسینگی در رشته فلسفه تحصیل کرد . پس از آن به فرانسه رفت و در مطبوعات فرانسه مشغول به کار شد و بیشتر وقت خود را صرف نوشتن رمان های تاریخی نمود .آثار او خیلی زودمورد توجه قرارگرفت و به زبانهای مختلف ترجمه شد.

از آثاراو می توان : میکائیل پزشک سلطان سلیم - فرشته سیاه مارکوی رومی - اتروسکان - سرنگونی قسطنتیه - راز مملکت - مینوتوس همپرس(مشاور)نرون -سینوهه می توان نام برد.

و اما کتاب مردی بالای صلیب : وقایع تاریخی دوران رسالت عیسی مسیح در سرزمین فلسطین را روایت می کند .والتاری کوشیده است با ارائه شواهد معتبرتاریخی براساس سخنان حواریون و متون اناجیل تصویری روشن از زندگی عیسی مسیح در قالب داستانی زیبا و با زبانی ساده برای ما ترسیم نماید .

روایتگر داستان جوانی است رومی که به تابعیت سنت مذهبی رومیان به پرستش خدایان ساختگی اعتقاد داشته ،تحت تاثیر مظلومیت و بی گناهی عیسی و برخورد شجاعانه با مرگ ، نور الهی بر دلش  می تابد و شیفته حقیقت رسالت حضرت عیسی می شود بنا براین تصمیم می گیرد برای کشف رموز رسالت وی دست به تلاش گسترده ای بزند .

  برای دانستن نتیجه ی تلاش این جوان شما را به خواندن این کتاب دعوت می کنم راه یافتن کتاب دور نیست کتابخانه امام خمینی

منتظر شماست .

  • لیدا عنایتی