کتابخانه امام خمینی یزد

مطالعه کتاب مطالعه زندگی

کتابخانه امام خمینی یزد

مطالعه کتاب مطالعه زندگی

نویسندگان

معرفی کتاب مردی بالای صلیب

لیدا عنایتی | دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹ ق.ظ

رمانی که می خواهم برای شما معرفی کنم اثری است از نویسنده ی بزرگ فنلاندی  میکا والتاری بد نیست کمی از این نویسنده بدانیم :

میکا والتاری درشهر هلسینگی در یک خانواده متوسط به دنبا آمد ودر دانشگاه هلسینگی در رشته فلسفه تحصیل کرد . پس از آن به فرانسه رفت و در مطبوعات فرانسه مشغول به کار شد و بیشتر وقت خود را صرف نوشتن رمان های تاریخی نمود .آثار او خیلی زودمورد توجه قرارگرفت و به زبانهای مختلف ترجمه شد.

از آثاراو می توان : میکائیل پزشک سلطان سلیم - فرشته سیاه مارکوی رومی - اتروسکان - سرنگونی قسطنتیه - راز مملکت - مینوتوس همپرس(مشاور)نرون -سینوهه می توان نام برد.

و اما کتاب مردی بالای صلیب : وقایع تاریخی دوران رسالت عیسی مسیح در سرزمین فلسطین را روایت می کند .والتاری کوشیده است با ارائه شواهد معتبرتاریخی براساس سخنان حواریون و متون اناجیل تصویری روشن از زندگی عیسی مسیح در قالب داستانی زیبا و با زبانی ساده برای ما ترسیم نماید .

روایتگر داستان جوانی است رومی که به تابعیت سنت مذهبی رومیان به پرستش خدایان ساختگی اعتقاد داشته ،تحت تاثیر مظلومیت و بی گناهی عیسی و برخورد شجاعانه با مرگ ، نور الهی بر دلش  می تابد و شیفته حقیقت رسالت حضرت عیسی می شود بنا براین تصمیم می گیرد برای کشف رموز رسالت وی دست به تلاش گسترده ای بزند .

  برای دانستن نتیجه ی تلاش این جوان شما را به خواندن این کتاب دعوت می کنم راه یافتن کتاب دور نیست کتابخانه امام خمینی

منتظر شماست .

  • لیدا عنایتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی